ثبت شکایات
یکی از فرآیندهای مهم در هر معامله و خرید و فروشی، ارتباط با مشتریان به منظور آگاهی از سطح رضایتشان از خرید است. در مجموعهی ما اطلاع از شکایات خریداران و مواردی که سبب نارضایتی شما شدهاست، از مهمترین اقدامات پشتیبانی محسوب میشود. ارائه بازخوردهای منفی و مواردی که نیاز به اصلاح و رسیدگی دارند از سوی شما مشتریان عزیز، سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات و بالا رفتن میزان رضایتمندی شما و سایر مشتریان در سفارشات بعدی خواهد شد. از طریق فرم مربوطه میتوانید کلیه عواملی که سبب رنجش شما از خرید شدهاست را به اطلاع پرسنل و کارشناس مربوطه برسانید.
امیدواریم بتوانیم از این روش کلیه مشکلات را در سریعترین زمان ممکن برطرف سازیم و مشتری مداری را در حد عالی، در دستور کار عوامل قرار دهیم. از نکاتی که قبل از ارسال فرم بهتر است به آنها توجه داشته باشید، موارد زیر است:
- الزام به تکمیل تمامی فیلدهای ستاره دار
- عدم اقدام برای ارسال مجدد یک درخواست
- مشخص شدن دقیق و سریع بخش متخلف برای رسیدگی بهتر
فرم ثبت شکایات
فیلد های "*" اجباری هستند